Home > Noticies

PRESENTACIÓ DE LA MEMÒRIA ANUAL 2017 PROJECTE HOME BALEARS

El dilluns 25 de juny a les 11:00 hores ha tingut lloc la presentació de la memòria de 2017 de Projecte Home Balears.

Amb motiu del Dia Internacional de la lluita contra l`ús indegut i el tràfic il·lícit de drogues que se celebra el 26 de juny, Projecte Home Balears ha presentat la seva memòria anual. Aquest dia, establert per l`Assemblea General de les Nacions Unides en 1987, serveix per recordar l`objectiu convingut pels estats membres de les Nacions Unides de crear una societat internacional en la qual no es facin servir les drogues indegudament.

La memòria Anual ens serveix com a observatori de la realitat en els Illes Balears de la prevenció, el tractament i la reinserció social de les addiccions.

Han presentat la memòria per part de Projecte Home Balears: Tomeu Català, President de les tres fundacions que donen suport a PHB i Jesús Mullor, President Executiu.

Bartomeu Català President de les tres fundacions que donen suport a PHB i Jesús Mullor president executiu

Memòria Projecte Home Balears 2017

Roda de premsa presentació memòria PHB

Rebutjar Acceptar